BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Lilypie Kids Birthday tickers
Showing posts with label lepaklepak. Show all posts
Showing posts with label lepaklepak. Show all posts

18 April 2011

fairuz loy






siapa tidak kenal fairuz loy? seorang pengarah drama yang cukup terkenal. so semalam pegi interview fairuz loy untuk lengkapkn assignment untuk subject directing. tengok dari jauh da ketar kaki dah. muka bengis. tapi bila dah bercakap, sangat peramah. banyak ilmu yang aku pelajari dari dia.


untuk menjadi pengarah yang berkualiti, kita mesti kreatif, jujur dan ikhlas, dan hipokrit.


apakah perbezaan drama radio, teater, drama dan filem??


learn from experience-fairuz loy


Read more...

27 March 2011

great day

have a great day! kamis n jumaat lepas aku ke bangsar, set lokasi shooting kawan ku. sgt memenatkan. tapi seronok. meet hazwan raja lawak, zack raja lawak, ai raja lawak, bobo raja lawak, n tak lupa kepada indra raja lawak. walaupon letih, tapi bila dgr dorg buat lawak, rasa terhibur. shooting abes 4 pagi. nice! sabtu pula show at mont kiara. incident yg tak dpt dilupakan apabila show pukul 9 pagi tapi bangon kol 8.30 pagi. rushing sbb dah lewat smpai parking kt rakan muda tapi tertinggal kunci dalam kereta. haha. nasib baik ada ben tolong cungkil tingkap kereta. baru aku tau yg kereta kancil niy senang kena curi. lepas niy aku mesti berhati2.


than, lepas tu terus gerak balik umah cuz my family datang. ape lagi. shoping kawkaw lah. pastu pagi workshop kereta servis yg mana patot. so skang dorg bru je gerak balik kuantan. aku pula dah berjaya ponteng kelas hari niy. sat g nak kemas umah mcm tongkang pecah dah niy. adioss!!


Read more...

18 October 2010

fuh!!!!

wow!! hari niy da isnin n aku bru nak apdet bnda yg jadi ari sabtu.. haha.. so korg da tau en yg aku pgi jugak interview tu.. everytings ok.. cuak seh.. mase aku interbiu tuh majoriti semua lelaki.. bawak gitar la yg banyak en.. aku n sorg lgi je perempuan.. n aku ase bdk tu test vokal kot sbb aku tak nmpk lak dye bawak instrument.. so im da only girl yg maen drum ari tuh.. fuhh!! mula2 tak gentar langsung sbb ade borak2 ngn senior yg laen.. dorg cm da kasi semangat.. so ok la.. then, ble masuk je bilik interbiu, da start cuak.. ngn sejuk nye tahap gaban. 1st maen warm up je 16th accent.. baru maen tak smpai sparuh, tbe2 snare jadi rendah. rupe2nye key stand snare aku tak kuat.. aku terus terbehenti maen kt ctu.. cuak.. tangan da kaku ape semua.. so aku wat muke toya maen 2nd song opocot.. haih.. tak payah cakap la.. aku da la tinggi. bile drum da rendah, note yg aku maen pon tak jelas.. aku maen tp stick tak sentuh drum.. time tu berserah je la.. pasti test clapping.. yg tu senang jew.. pastu test vokal.. ok jugak.. so skang berserah je la.. kalo ade rezeki tu ade la.. aku pon belum tentu nk pgi blaja kt sne.. 50-50.. byk bnda lgi kne pk.. pelan2 kayuh je la.. so afta interview, malam tu pgi wedding teena n shahril dekat dewan perdana felda jalan semarak..


wow!! kek 5 tingkat tu..
bila dekat rupenye polistrin jew.. haha

kami bersama pengantin..


grand glew en??? makanan pon syok jew.. sedapp.. eskem sama pisang goreng pon ade.. haha.. aku pon pkai kemeja je kot.. bju interview petang tu.. ta sempat na blik salin baju pon.. fuhh!! terbaek larh!


Read more...

10 October 2010

10.10.10

wedding epul n oshin terbaek larh!!
ramai gler org dtg..
oshin cantik n epul hensem..
same padan..
kteorg folo dye mase nk masuk..
dorg naek moto besar tu.. ape name?? scembler??
lebih kurang la..
pastu makan2 den show lagi..
jamming biase2 je kt ctu..
tp best arh..
theme wedding niy king of da street..
pelamin n segala persiapan hasil titik peluh member3 je..
jimat la cenggini..
red bull sponsor air..
goodie beg adidas sponsor..
nt next week tgk la kt mhi..
lepas show sempat la gedik2 jap ngn camera en..
studio kami.. biase la bersepah sket..
haha

practise2!! haha


tu la mama bass kteorg..
ben..
best pic!!
white rose tu rembat kt pelamin oshin ttd..
haha
niy gmbar petang td time pektiz..
sempat lagi menyinggah.. haha

p/s: gmbar perform td tak de lagi sbb tak de org tolong amik kan.. kalo nk tgk, tgk la kt mhi nt.. haha


Read more...

08 October 2010

practise

smalam lepas abes kelas terus gerak p mont kiara..
practise untuk show ahad niy..
n improvekan basic bass..
yeah back to basic.
tamo la p competition hebat2 tp basic cm haremm btol ta??
stakat nk maen cikai2 baek maen untuk show kenduri kawen je la en..
lagi2 skang kami da ade 5 bass..
so bukan senang nk split note..
smalam b4 practise sempat la berjamming dengen cewek2 batteryheadz yg laen..
aku da post video kteorg jamm kt pesbuk aku..
korang p la ushar sendiri..
kami jamming kt studio kteorg sendiri..
tgk la ade brape drumset..
hebat en?? haha
so jap lagi aku mao gerak p studio untuk practise lagi..
esok ade show untuk epul's (floor fever) wedding..
so nt aku hapdate lagi yup??
arigatos!


Read more...

07 October 2010

diz birthday girl!

jyeah!! bday cik bubu selaku roomate aku..
terbaek la segala prank menjadi..
siap berkomplot dengan kakak dye lgi..
selepas 4 hari planning..
so niy la hasilnye..
hahaha


crew2 sedang menjalankan tugas..
tngok sape lead kt depan tu dengan semangatnye..
hahahaha


bday girl sedang potong2 kek..


aktiviti suap menyuap pulak..


jyeah!!!
perang2!!


perang la kamu dengan kakak sendiri..
hahaha


hantu tepung..
haha


amik kau mandi tepung ngn telur..
redha je la..
haha



crew2 yang terlibat menjayakan surprise party..
kak syima yg amik pic niy..
seronok okeh..
sampai ade aunty yang sedang release tension kt ctu pon turut tersenyum..
n henfon aku hampir hilang gara2 tertinggal kt gelongsor..
nasib baek budak2 tak amik..
kalo tak arwah henfon aku..
cuak seyh..
tak abes katam lagi tuh..
anyway, epy bday syg!!!
coming up next???
hahaha..
nantikan..






Read more...

24 September 2010

magika oh magika!!

owh ya.. mimi in kl now!! smlam baru je sampai.. so hari niy decide na outing wit bubu bja n ayen selepas sekian lame tidak ketemu.. so, jalan2 pegi mid valley yohoo!! makan2 n movie!! kami decide mao tgk cerita diatas niy.. ahha.. magika!! awesome cugak la.. 1st musical filem in malaysia aite?? KRU pnye filem so korang da bole imagine kan mcm mane dorg punye post production en?? terbaek dohh.. n ade gak part2 comedy yang bole buat anda rase tak bley blahh.. tp ade gak la continuity yang lari kan.. biase la kalo filem melayu niy.. tak pernah lari dari kesilapan.. 4 bintang setengah la aku kasi.. hahahaha!! smbil makan, jalan2, ade cugak la picture yang disnap oleh dslr bubu bja yang baru dibelinya.. canon 500D.. owh kasihan kamu mimi.. slr kamu tiada bukan?? sabar menunggu ayahnda kamu menghantar dslr kamu ya?? haha.. so inilah hasilnya...







tengs for watching
;P


Read more...

14 February 2010

barbeque..

yup!! skang kol 1.34a.m.. tp kol 12.32a.m aku bru blik dr umah hani.. dye masak2 erm like small reunion la.. ta rmai pon yg ade.. chinese ofcoz la ta derk en cz ary niy cny.. yg ade aku, farah wahida, hani, nex, iylia, lenny, fara n fatin jewk.. sgt seronok ok.. mkn spageti yg besh, puding yg manis n ayam bbq yg bez.. borakborak n snap pix.. mlz na upload kt niy.. kowg bley view kt facebuk aku keh... den story2 ngn aunty.. yez aunty, u rock okeh.. hahahaha.. den blik...



opz!!!
1 more think.. tiket na blik kl abez duhhh cm ne neh??? kamez klz kot.. abah lak keje.. tumpang abg edy ag r neh.. duihhh...


Read more...