BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Lilypie Kids Birthday tickers
Showing posts with label batteryheadz family. Show all posts
Showing posts with label batteryheadz family. Show all posts

10 April 2011

S.O.X

haaa.. niy la cerita yang dah berkulat. baru nak kasi update. hoho. last two week. budak2 niy datang kl sbb join S.O.X drum n dance 2011. dorg join drumbattle. memandangkan batteryheadz yang handle workshop, so secara tidak langsung, sya pon berada la disana. hehe.


budak2 niy training lima jam sebelum competition. dorg tak da masa cuz sultan melawat sekolah last week. so dorg kena prepare untuk show lah kan. malam b4 comp aku niy dok pulun la tolong tambah effect n movement ape yg patot. so kesimpulannya, dorg dapat la no 3. tak dpt join final. tapi da[at wild card. means korg kena vote melalui sms n facebook. tapi talian blom dibuka. nanti kalo da buka aku kasi roger2 k????

so ini la teaser untuk s.o.x drum n dance 2011 niy. saksikan.


ce tgok sape yg ada dlm video niy?? hahaha.. kan??

btw, kredit to mell cz ajar cm ne nk paste youtube masuk blog. haha


Read more...

23 February 2011

owh men!!
mau balik kuantan esok.
da plan baek punya last minute lak ade photoshoot BHP.
mane satu niy?
haiz!


Read more...

16 February 2011

postponed

Batteryheadz Percussion and colourguards

Hey everybody...Sorry to announce that the audition date is postponed due to the unavailability of the venue.

Details of the new audition date will be as follows:

Date: 5th March 2011 (Saturday)
Time: 12.00pm
Venue: Rakan Muda Sports Complex, Mont Kiara.

We're inviting more people to join the audition since there's plenty more time before the audition. E-mail us at bhpercussions@gmail.com to register and get your audition pieces. Keep em coming guys!
;-)


Read more...

07 November 2010

pengorbanan

kadangkadang kita perlu berkorban,
demi ilmu yang dicari,
demi keluarga,
demi kerjaya..

sori kawankawan.


Read more...

26 October 2010

beratur-beratur!!

pergh.. keje macam ape berderet..
nasib baek shooting 'playground' da abes.
tinggal keje project je arh lagi..
recce untuk nk wat dokumentari pasal orang asli lak..
wt reseach lagi.
keje untuk script writing 2 la pulak..
idea lagi.
shooting..
practise batteryheadz untuk show sabtu..
practise batteryheadz untuk drumbattle.


Read more...

25 October 2010

24.10.2010

show for charity MAKNA.
happening.
n tired..

24 oktober..
2 pasangan break depan mate aku..
its really hurt.

couple lama pon akhirnye break jugak.
so better being single kan??
takot babe.


Read more...

18 October 2010

fuh!!!!

wow!! hari niy da isnin n aku bru nak apdet bnda yg jadi ari sabtu.. haha.. so korg da tau en yg aku pgi jugak interview tu.. everytings ok.. cuak seh.. mase aku interbiu tuh majoriti semua lelaki.. bawak gitar la yg banyak en.. aku n sorg lgi je perempuan.. n aku ase bdk tu test vokal kot sbb aku tak nmpk lak dye bawak instrument.. so im da only girl yg maen drum ari tuh.. fuhh!! mula2 tak gentar langsung sbb ade borak2 ngn senior yg laen.. dorg cm da kasi semangat.. so ok la.. then, ble masuk je bilik interbiu, da start cuak.. ngn sejuk nye tahap gaban. 1st maen warm up je 16th accent.. baru maen tak smpai sparuh, tbe2 snare jadi rendah. rupe2nye key stand snare aku tak kuat.. aku terus terbehenti maen kt ctu.. cuak.. tangan da kaku ape semua.. so aku wat muke toya maen 2nd song opocot.. haih.. tak payah cakap la.. aku da la tinggi. bile drum da rendah, note yg aku maen pon tak jelas.. aku maen tp stick tak sentuh drum.. time tu berserah je la.. pasti test clapping.. yg tu senang jew.. pastu test vokal.. ok jugak.. so skang berserah je la.. kalo ade rezeki tu ade la.. aku pon belum tentu nk pgi blaja kt sne.. 50-50.. byk bnda lgi kne pk.. pelan2 kayuh je la.. so afta interview, malam tu pgi wedding teena n shahril dekat dewan perdana felda jalan semarak..


wow!! kek 5 tingkat tu..
bila dekat rupenye polistrin jew.. haha

kami bersama pengantin..


grand glew en??? makanan pon syok jew.. sedapp.. eskem sama pisang goreng pon ade.. haha.. aku pon pkai kemeja je kot.. bju interview petang tu.. ta sempat na blik salin baju pon.. fuhh!! terbaek larh!


Read more...

12 October 2010

king of da streets wedding!


td online pastu ternampak la pic show ari tu kt pesbuk redbull malaysia, onion motor sport n la sheesha punye page..
so, niy je yg mampu aku grab..
1st, kne street parade la kan..


pengantin naek scrambler tu..
woohoo

santeksantek!!


cantik woah!


nice kan pelamin dorg??


sape 2 org sesat pkai bju kaler hitam hijau tu??
cuci mate ek??
haha

pergh!!
rmai ouh..

show atas stage pule..
sape pkai bass kaler putih tu ek??
haha

so sweet babe..
tgk wall blakang tu..
graffiti gmbar dorg lah..


kalo korg nk tgk video pula, p la tgk kt facebook page batteryheadz percussion n colourguard.. tak pon korg p cari kt page red bull malaysia.. ade video title king of the street: drumline!! itu saja untuk hari ini.. arigatos~~


Read more...

10 October 2010

10.10.10

wedding epul n oshin terbaek larh!!
ramai gler org dtg..
oshin cantik n epul hensem..
same padan..
kteorg folo dye mase nk masuk..
dorg naek moto besar tu.. ape name?? scembler??
lebih kurang la..
pastu makan2 den show lagi..
jamming biase2 je kt ctu..
tp best arh..
theme wedding niy king of da street..
pelamin n segala persiapan hasil titik peluh member3 je..
jimat la cenggini..
red bull sponsor air..
goodie beg adidas sponsor..
nt next week tgk la kt mhi..
lepas show sempat la gedik2 jap ngn camera en..
studio kami.. biase la bersepah sket..
haha

practise2!! haha


tu la mama bass kteorg..
ben..
best pic!!
white rose tu rembat kt pelamin oshin ttd..
haha
niy gmbar petang td time pektiz..
sempat lagi menyinggah.. haha

p/s: gmbar perform td tak de lagi sbb tak de org tolong amik kan.. kalo nk tgk, tgk la kt mhi nt.. haha


Read more...

08 October 2010

practise

smalam lepas abes kelas terus gerak p mont kiara..
practise untuk show ahad niy..
n improvekan basic bass..
yeah back to basic.
tamo la p competition hebat2 tp basic cm haremm btol ta??
stakat nk maen cikai2 baek maen untuk show kenduri kawen je la en..
lagi2 skang kami da ade 5 bass..
so bukan senang nk split note..
smalam b4 practise sempat la berjamming dengen cewek2 batteryheadz yg laen..
aku da post video kteorg jamm kt pesbuk aku..
korang p la ushar sendiri..
kami jamming kt studio kteorg sendiri..
tgk la ade brape drumset..
hebat en?? haha
so jap lagi aku mao gerak p studio untuk practise lagi..
esok ade show untuk epul's (floor fever) wedding..
so nt aku hapdate lagi yup??
arigatos!


Read more...