BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Lilypie Kids Birthday tickers

03 January 2012

bye 2011, hello 2011

yeah! finally tahun baru. selamat tinggal 2011. 2011, banyak meninggalkan 1001 memori. pahit manis. and aku pon dah abes study kt MIIM ni. herm. yelah. seksa sangat berada kt miim ni. dengan masalah dalaman lagi. tp aku tetap bersyukur dengan apa yg aku dah pelajari kt MIIM ni. lepas ni, practical pula. herm. hopefully xde masalah la.


dah lama x online. yeah. biasalah, final sem ni tough sikik. ni pon banyak kerja2 yang aku dah skip. bukan malas. tapi atas nasihat kawan2 untuk berpakat ramai-ramai tak payah buat. hoho. final sem tak kan nak kasi gagal kot bak kata kawan aku. hahaha!

hidup ni penuh dengan dugaan. perasaan tak tenteram. hati gundah gulana. entah la. makin hari makin serabut. kadang2, bila pikir balik, dunia ni tak adil. kenapa aku asyik kat bawah je. tp bila pikir2 balik, sebab aku kt bawah la aku kuat masih berdiri di sini. dikala orang sekeliling mencaci maki aku. aku masih boleh tersenyum. tapi hati aku siapa yang tahu. sedih. x pe lah. mungkin, rezeki aku bukan kali ini. sabar dan terus bersabar.

0 kritikan diterima: