BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Lilypie Kids Birthday tickers

09 May 2011

kemensah!

haaa. sesudah seminar di finas, saya dan sahabat saya, faris imadi terus balik akibat faris imadi mempunyai urusan. kemudian, saya mendapat panggilan daripada sahabat saya, intan shahira yang menwar war kan bahawa dia ingin ke kemensah hight. wow! hahaha. aku pon xcited la en. pastu kteorg pon pecut la semula ke finas. than sampai sana, tak sempat nak tanya pape, dorang terus gerak p sebuah rumah niy.


haa.. inilah. besar kan?? sebenarnya pic niy diambil dari bahagian atas rumah niy. mcm carpark bahagian atas la. pintu belakang bagi rumah niy. nampak hutan2 tu?? dulunya tu semua bahagian rumah gak. cuba korang pk. betapa besarnya rumah niy. fuhhh.

tengok la kawan2 saya. nak jadi pengganti uncle seekers kot. haha

so ini adalah tangga untuk turun ke rumah ini. lepas tangga niy terus masuk pintu ke rumah ini.


ok. ini adalah sebahagian gmbr yg aku amik sendiri dr hp aku. selebihnya ada pada kawanku. so aku pon tak paham cerita sebalik umah niy. bila ditanya, kawan aku semua diam je. so akibat hari nak ujan n ada sebahagian kawan-kawan ku bermotor, kami pon balik la.

so kami yg berkereta lepak la makan jap. masa makan baru la cerita. sebenarnya rumah tu adalah milik seorang doktor sakit jiwa. pada satu hari, dia wat balik la pesakit dia yang merupakan sakit jiwa. so dalam proses dia nak ubatkan pesakit dia niy, pesakit dia niy ckp la kt doktor niy yg 1 hari nanti doc niy akan melalui apa yg dia lalui sekarang. means doc niy pon akan sakit jiwa la. so nak dijadikan cerita, doc niy pon hantar balik la pesakit dia niy ke hospital.

nak dijadikan cerita, doc niy terpk kata2 pesakit dia niy. so dia pon p hospital balik n cari pesakit dia niy. tapi pihak hospital cakap pesakit dia niy dah mati. so doc niy pon asyik dihantui dengan kata2 pesakit dia. dia asyik terdengar bisikan kata2 yg pesakit dia niy cakap. so akibat tension sgt, dia pon bunuh la keluarga dia semua. kalo bunuh orang, hukuman dia gantung sampai mati kan?? tapi akibat doc niy pon sakit jiwa, so dia ditahan buat sementara waktu. sehinggalah dia membunuh diri sendiri.

so, kiranya rumah niy berhantu lah. kawan2 saya lah yg cakap. masa kami pegi tu aku tak rasa pape pon. tapi ada la desas desus kawan2 saya yang rasa seram sejuk la n mcm2.

aku cuba gak research nk tau hal sebenar. cz tak pernah dengar kes niy kan?? kawan aku ckp kes niy dah lama gila dah. tengok la dah jadi hutan pon. so, ada sape2 tau cerita sebalik kejadian?? KBYE!

0 kritikan diterima: