BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Lilypie Kids Birthday tickers

17 April 2011

duniawi



bulan 4 niy adalah bulan kucar kacir bagi hidup aku. erm. dah lama tak luah perasaan kat blog niy ha. lantak lah. herm

susah nya apabila kite kena menjaga hati semua orang disekeliling kita. tapi sape yang nak jaga hati kita kan? aku pulak tu. seboleh-bolehnya, mau kawan -kawan disekeliling ku gembira. aku ada time kamu semua susah dan memerlukan. tapi time aku susah, ada tak sape2 nak kasi pinjam bahu? herm

exam week. sungguh memeningkan.tau la short sem. tapi tak kan semua pon short smpai aku sendiri tak tau nak jawab ape? next week pulak tuh. study blom sentuh ape pon. herm.. bak kata kawan2, tak pe. biasa pon study last minit kan?? herm

kerja. filing yang sangat memeningkan. lagi-lagi part costing. mmg aku tak ditakdirkan lahir untuk matematik kot. payah bebeno. pening. membuatkan aku malas nak buat kerja dan senyap membatu. viva dah nak dekat. tapi keje satu habuk pon tak jalan. editing??lagi lah habukk. harap2 semua berjalan lancar.

mentality. banyak benda yang masih di fikiran. masih susah untuk membuat keputusan. ape yang belajar dengan fairuz loy, moral support itu penting untuk kita terus berkarya. so, i need moral support from you guyz. herm

kehidupan. tak ubah seperti roda. sekejap aku kat atas. sekejap aku kat bawah. semangat. aku tak boleh give up. teruskan berusaha.




0 kritikan diterima: